luni, 9 februarie 2009

Rosese tutorial

Iata primul tutorial promis. Imi pare rau pentru calitata pozelor. Le-am facut cu macro, asa cum am fost sfatuita, dat tot de rahat au iesit. Cred ca va trebui sa cer, iar, ajutor de la Roth. Asta unu la mana. Si doi la mana, am decis sa scriu si in engleza, pentru ca mai avem vizitatori si din alte parti, precum Maria si nu e drept fata de ei.
Sa vedem ce iese cu engleza mea de balta.

There it is, the first tutorial. I'm sorry for the quality of the pics. I used Macro on the camera, but they still look like shit. I think I should ask Roth for help. Again. I decided to try writing in English, too. I'm not very good at English but...let's see.

Pentru trandafiri, aveti nevoie de bucatele mici de argila polimerica. Culoarea o alegeti voi, desi trandafiri verzi sau negri inca n-am vazut.

For the roses you need small pieces of polymer clay, whatever colour you may like but I've never seen black or green roses.




Transformati bucatelele respective in bilute.
Make some balls.




Aplatizati-le!
Flatten them !




Luati prima bucatica de argila si rulati-o ca pe un con.
Take the first piece and roll it.



Luati celalate bucatele si asezati-le de jur imprejur.
Take the other pieces and put them around.




Gauriti, coaceti si folositi pentrua realiza bijuterii minunate.

Pierce, bake and use it!

Niciun comentariu: